Pogłębienie

Zielony Piternik

TEATRZYK ZIELONY PITERNIK
ma zaszczyt przedstawić
sztukę miłosną
o stosunkowo skomplikowanych (szmer i cmokanie)
losach dwojga kochanków
młodych acz dojrzałych:

„POGŁĘBIENIE”

W y s t ę p u j ą:
UKOCHANA – Hermenegilda Chadra
UKOCHANY – Alojzy Pompka

AKT I

CHÓR:
Wpłynąłem na suchego przestwór oceanu,
Wóz nurza się w zieloność i jak łódka brodzi,
Śród fali łąk szumiących, śród kwiatów powodzi,
Omijam koralowe ostrowy burzanu.

PAN MIETEK:
(przegania Chór ze sceny, po czym uprzejmie informuje Publiczność o zaistniałej pomyłce i że sztuka rozpocznie się raz jeszcze)

AKT II

S c e n a: przytulny pokoik z toaletką

UKOCHANA
(leży na szezlągu w empirowej sukni i czyta podręcznik do NPR):
Zaangażowanie męża w obserwacje i zapisywanie informacji sprawia, że małżonkowie podejmują głębszy dialog, a żona nie czuje się zostawiona samej sobie z odpowiedzialnością za ich wspólną płodność. Budzi się w nich zachwyt nad pięknem stworzenia ich jako mężczyzny i kobiety. Kochają siebie takimi jakimi są w każdym momencie cyklu, a zbliżenia…

PAN MIETEK:
(zamyka Ukochanej książkę przed nosem i przypomina, że na widowni znajduje się młodzież w wieku gimnazjalnym)

UKOCHANA
(nie przejmując się powyższym faktem marzy):
Ach, gdyby tak mój Józef chciał co rano podawać mi termometr i co wieczór zapisywać objawy płodności…

UKOCHANY
(wchodzi na scenę i zgadza się)

AKT III

S c e n a: uroczy buduarek wieczorową porą. Lampka nocna.

UKOCHANY
(strzepując termometr):
Kochanie, jaki dziś miałaś śluz?

UKOCHANA:
Mniej płodny, o konsystencji…

UKOCHANY:
(obejmuje Ukochaną i wychodzą za kulisy, aby kontynuacja dialogu nie naruszyła zasady decorum)

AKT IV

UKOCHANY
(na stronie):
Mam dość tego planowania, obserwacji, pogłębionych dialogów…
(porywa Ukochaną, wstępują do wspólnoty, mają dużo dzieci i żyją długo)

WIESZCZ:
(nie ma nic do dodania)

K u r t y n a
opada cicho

Ten wpis został opublikowany w kategorii niezbyt poważne, teatrzyk zielony piternik i oznaczony tagami . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

10 odpowiedzi na Pogłębienie

  1. Malina_M pisze:

    wredna ta kurtyna … musiała opaść ????????????????????
    ————
    Ewciu – jak wspaniale znowu czytać Piternika :-)))

  2. szwagierka pisze:

    …i mieli dużo dzieci , i żyli długo i szczęśliwie…

  3. Tomasz pisze:

    I po tym właśnie poznaje się prawdziwego mężczyznę 😳 Brawo Mietek, nie czekałeś na Józka 😀

    • Barbie pisze:

      I agree that most of the sad I'm feeling is for Katniss, and how this must affect her. But I also have a little sister, so even without as much character devlnopmeet, I relate in that way, imagining myself in that situation and how broken I would be. So for me it works, but I do understand your point. And Prim did get a lot more development in this book than in the previous two.

    • Very nice! This really sums the mesmer class really well. Also I never knew what the F4 mesmer skill was so yaay for new info. I only ever use damage really. Actually I use it all the time as I time it with being able to spawn more minions, insuring that I always have someone there with me. Not sure if I have ever used any of the other ones, but so far have only been pve leveling anyway.=)Also picking the right weapon can make all the difference.

    • La anterior convocatoria se publico en Junio, y el primer examen se hizo en Octubre (Imagino que habra que restarle el mes de agosto y nos quedamos en unos 3 meses).En cuanto a los listenings son generales. A mi me salio uno sobre partidos politicos en UK, y otro sobre Steve Jobs (creador de Apple)

    • http://www./ pisze:

      以前睇舒爾賽玩野文字,我好似讀緊《尤利西斯》,唔敢話你寫得好唔好,而且有時想由頭睇落尾都有困難。呢篇雖然都係有少少意識流,但寫得好清楚好充實又好breezy,我非常喜歡。不過其實你分開兩個posts貼都無妨。你話:”其次開甚麼通識教育,又講甚麼求學不是求分數,由愉快學習,甚至過渡到要學會學習,噢,原來咱們現在的學生連學習都不會,要去學怎樣學習(即是說現在讀通識的學生都有學習困難,所以才要學會學習,英文是Learning to learn,中文聽來還好,已經學會了,但英文還是進行式,學生們,你們慢慢去學習怎麼學習吧!)”Learning應該係gerund,唔係進行式。不過Learning to learnå‘¢d諗法都幾有趣,遲d教改唔排除有Learning to learn to learn to learn to learn to learn to learn to learn to learn……無限後退(regressus ad infinitum)直到返回神的懷抱也說不定,到時大家畢業了,可能還未正式學習。這種教育真有趣,呃錢之餘又可以消磨年輕人過剩的時間精力,可謂一石二鳥。Zeke,可以解釋一下「猶太降頭」å—Ž?

    • http://www./ pisze:

      That's very interesting Vanessa. Its only in the past couple of years I've realised how important little Hayling was over D-Day. My Mum nursed in the Navy during the war and did her training at Haslar Hospital in Portsmouth.

Skomentuj http://www./ Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

😉 😐 😡 😈 🙂 😯 🙁 🙄 😛 😳 😮 mrgreen.png 😆 💡 😀 👿 😥 😎 ➡ 😕 ❓ ❗